Go Map نقشه

دعوت از نمایندگان ۱۲ کشور برای حضور افراد متخصص در نمایشگاه نانو

دعوت از نمایندگان ۱۲ کشور برای حضور افراد متخصص در نمایشگاه نانو

به گزارش نقشه، از شرکت ها و افراد متخصص 12 کشور در حوزه های در رابطه با فناوری نانو برای حضور در نمایشگاه نانو دعوت شد.



به گزارش نقشه به نقل از ستاد نانو، در جلسه ای که با حضور نمایندگان ۱۲ کشور از اروپا، آسیا و آفریقا در ستاد نانو برگزار گردید، ضمن آشنایی با ظرفیتهای پانزدهمین نمایشگاه بین المللی نانو ومیکرو، از شرکتها و افراد متخصص این کشورها در عرصه های در رابطه با فناوری نانو برای حضور در نمایشگاه نانو دعوت شد.
روز یکشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ جلسه ای با حضور نمایندگان دیپلماتیک سفارتخانه های دانمارک، سودان، روسیه، آفریقای جنوبی، عربستان، مالی، اوگاندا، زیمباوه، اردن، غنا و مالزی اجرا شد. مدعوین که در بین آنها معاونین اقتصادی سفارتخانه ها هم حضور داشتند با برنامه های ستاد نانو در نمایشگاه آشنا شدند و همین طور حمایت های ستاد از هیئت های خارجی برای نمایندگان این کشورها تشریح شد.
در ابتدای جلسه بعد از خوشامدگویی دکتر عماد احمدوند، دبیر ستاد توسعه فناوری های نانو و میکرو، دکتر محمد باقری مطلق به تشریح کارها و دستاوردهای ستاد نانو پرداخت و در ادامه دکتر افشین رمضی توضیحاتی درباره ی پانزدهمین نمایشگاه بین المللی فناوری نانو و برنامه های ستاد در این نمایشگاه ارائه نمود. در بخش بعدی این جلسه، پیرامون فعالیت ستاد نانو و زمینه های همکاری بحث و گفتگو صورت گرفت.
در این جلسه قرار شد که نمایندگان کشورها درباره ی نمایشگاه نانو اطلاع رسانی کنند و امکان حضور شرکتها و افراد در رابطه با این رویداد را از کشورهای خود فراهم نمایند. همین طور حمایت های ستاد از حضور مهمانان خارجی نیز به اطلاع نمایندگان کشورها رسید.


منبع:

1403/06/28
11:08:49
5.0 از 5
22
تگهای خبر: بین المللی , فناوری , نمایشگاه
این مطلب Go Map را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در نقشه
نظرات بینندگان نقشه در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۴
GoMap گو کپ