توسط كمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات؛
اصول حاکم بر صدور پروانه ارائه خدمات پستی غیردولتی تصویب گردید
مدیرکل صدور پروانه خدمات پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری از تصویب و ابلاغ مصوبه حاکم بر صدور پروانه ارائه خدمات پستی غیردولتی آگاهی داد.
به گزارش نقشه به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، سید حسین سلامتی طباء اظهار داشت: برمبنای مصوبه ۳۲۲ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، پروانه ارائه خدمات پستی غیردولتی در دو نوع بین الملل (برای ارائه خدمات پست داخله و خارجه) و داخلی (برای ارائه خدمات پست داخله) صادر می شود و متقاضیان دریافت پروانه می توانند در زمان ارائه درخواست به رگولاتوری نوع پروانه و سطح ارائه خدمات را برای فعالیت انتخاب و اعلام کنند. وی در تشریح سطح ارائه خدمات اضافه کرد: در این مصوبه چهار سطح ارائه خدمات برای متقاضیان پروانه تعیین شده است که برمبنای آن دارنده پروانه در سطح یک باید در همه شهرها و روستاهای کشور، در سطح دو در تمامی شهرهای با جمعیت بالاتر از ۳۰ هزار نفر، در سطح سه در تمامی مراکز استانها و در سطح چهار در شهرهای تهران، تبریز، اصفهان، شیراز، مشهد، رشت، کرج و اهواز، حداقل یک نقطه حضور برای قبول پست نامه و امانات پستی داشته باشند. مدیرکل صدور پروانه خدمات پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری اشاره کرد: در مصوبه ۳۲۲ کمیسیون مبالغ مربوط به تسهیم درآمد سالیانه، ارائه خدمات عمومی الزامی (USO) و حق امتیاز پروانه متناسب با سطح فعالیت اپراتورها بصورت متفاوت پیش بینی شده است. متقاضیان دریافت پروانه ارائه خدمات پستی غیردولتی می توانند با مراجعه به پورتال رگولاتوری به آدرس www.cra.ir در بخش میز خدمت، ارائه مجوزهای مربوط به خدمات پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات، صدور پروانه ارائه خدمات پستی یا منوی کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، بخش مصوبات از شرایط صدور این پروانه باخبر شوند.
این مطلب Go Map را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط در نقشه
نظرات بینندگان نقشه در مورد این مطلب