Go Map نقشه

عرضه نسل جدید رادیاتورهای گرافنی به بازار چین

عرضه نسل جدید رادیاتورهای گرافنی به بازار چین

به گزارش نقشه، شیائومی نسل جدید رادیاتورهای گرافنی خویش را به بازار عرضه کرد؛ رادیاتورهایی که کاملا الکترونیکی بوده و ظاهری شبیه به شومینه دارند.



به گزارش نقشه به نقل از مهر، شیائومی (Xiaomi) رادیاتور گرافنی ساخته که قادر به گرم کردن اتاق در زمان بسیار کوتاه است. این محصول با نام Xiaomi Mijia Graphene Skirting Board Heater ۲ شناخته شده که یک رادیاتور گرافنی بوده و دارای سیستم گرمایش قدرتمند ۲٫۲۰۰ واتی و یک فرمت تاشو است. این محصول از فناوری گرمایش گرافنی برخوردار بوده که قادر به ایجاد گرما در ۳ ثانیه و گرم کردن یک اتاق کامل به دمای مورد نظر در ۱۵ دقیقه است.
در سال ۲۰۲۲، شیائومی بخاری گرافنی اولیه خویش را با نام Mijia (Fire Edition) ارائه کرد. این دستگاه از دو عنصر گرمایشی مبتنی بر گرافن استفاده می نماید و دارای یک ابزار شبیه ساز شعله است و از یک رطوبت ساز یکپارچه و LEDها برای ایجاد ظاهر شعله مانند استفاده می نماید. به نظر می آید این محصول جدید، نسل بعدی همان محصول پیشین است.
علاوه بر این، هیترهای جدید این محصول دارای مکانیسم های خنک کننده مختلف و همینطور محافظت در مقابل خرابی های الکتریکی یا گرمای بیش از اندازه است. این کار با کنترل هوشمند دما برای ایجاد یک محیط راحت، همراه می باشد. این بخاری با یک ترموستات داخلی، هنگام رسیدن اتاق به دمای مورد نظر، به صورت خودکار دستگاه را خاموش می کند.
گرافن به این بخاری کمک می نماید تا به سرعت گرم شود و گرما را در چند ثانیه ایجاد نماید. نمایشگر می تواند دمای فعلی و وضعیت دستگاه را نشان دهد. میتوان این رادیاتور را با دستورات صوتی هوش مصنوعی تنظیم کرد. به علاوه، تنظیمات کم نور و حالت آرام وجود دارد تا بخاری هنگام خواب شما را آزرده نکند.
این محصول جدید حالا با قیمت ۷۹۹ یوان، حدود ۱۰۲ یورو در چین به فروش می رسد. با این وجود، معلوم نیست که آیا این رادیاتور به صورت رسمی به بازار جهانی ارائه شود یا خیر.

1403/06/27
11:01:50
5.0 از 5
32
تگهای خبر: الكترونیكی , بازار , دستگاه , فناوری
این مطلب Go Map را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در نقشه
نظرات بینندگان نقشه در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳
GoMap گو کپ